Satu klik umpama sesuap nasi

samedi 15 janvier 2011

The piercing


2005, aku decide untuk tindik kening. Masa tu aku tengah study lagi.




Aku teringat lagi sampai sekarang, sejak balik ke hostel dengan pierced eyebrow, aku rasa budak2 sebilik dengan aku dah pandang aku lain macam. Aku pun kurang ngam ngan diorang, sebab diorang tak cool. Cam setiap kali balik kelas atau lepas mandi dan masuk bilik, cam ada satu situasi pelik semua orang silence and berlagak konon bersahaja. Aku rasa diorang bajet aku ni budak liar.



Tapi tindik kening je kot, bukannya top star of 3gp.



Ada sekali masa aku tengah solat (dulu rajin dowh), terdengar diorang bisik2 sinis (kantoi x khusyuk), "Hek eleh, sah ke sembahyang pakai benda tu?"



(-__-")



Bukan susuk pun.


Nota tulis pakai kaki: Lama dah ye blog ni tak ada gambar.

0 patah perkataan: